vietnam2G.reismee.nl

Ons Reislog!

Hallo en welkom op ons reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens onze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar we ons bevinden en waar we zijn geweest! Meer informatie over ons en onze reis die wij gaan maken vind je in het profiel.

We zien je graag terug op ons reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Gerry&Gerard

Kim en Roos

We houden jullie in de gaten opa en Gerry ;-). En we gaan jullie ook een beetje missen. Heel veel plezier.
Kus van ons.

Chris

Een heel fijne tijd gewenst in Vietnam. Maak er samen een onvergetelijke reis van. We zien elkaar in februari.
Lieve groet uit Ermelo

Mir

Heel veel plezier en mieuse avonturen toegewenst. Inclusief een snickermomentje!!!? we gaan jullie volgen. x

Hester

Ik ben heel erg benieuwd naar jullie verhalen en kijk er naar uit om een beetje mee te reizen. ? heel veel plezier daar, heerlijk!

Barbara

Hele goede reis gewenst en vooral voldoening. Wees voorzichtig en kom heel weer terug!!!! ?

Jacob

Mooi dat alles zo voorspoedig is gelopen. Wat een luxe Ger zo’n sterke man ;-) aan je zijde daar in de vreemde.

Roelie

Leuk jullie eerste verslag,heel veel plezier verder.

Hanneke de Groot

Fijne feestdagen ook daar in het verre buitenland.